lördagen den 16 oktober 2010




gårdagen va en kväll värd attminnas, även om den kanske inte slutade bäst men endå inte sämst ska nite gå in på detaljer.
iallafall var det ju mörkerstig(spökstig?) jag gick med Felicia, Emma och 'Denise  inte kankse det bästa taemet pga att alla vi är både skvätt och mörker rädd, blev rädd som satan , allt slutade med att mina leggins gick sönder och felicias byxor(inte för att skryta men jagramlade varje gång de skrämde mig). kan försöka ta en bild till imon på mina leggins. sen var Ug med tjejrna kul!
resten av kvällen ksa jag inte gå in på jag ksa bara skriva
JAG ÄLSKAR DIG VICCY!
och jag finns för dig!<3
 aja ska snart äta blir troligen viccy ikväll som känns bra som fan va ett tag sen jag va med henne.
 heh aja
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
V.I.P?

MSN?:

Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0