hej aktiv..fast näe




saknar min piercing :(:(

nu satt jag vid datorn och hade jättetråkigt när jag plöstligt kom ihåg: juste jag har en blogg.
känner mig smart,fast näe.
skolan idag fredag,vad finns det att säga SO prov på en fredag känns ej okej, men jag tror men en betoning på tror att det gick bra. man kan ju hoppas.Men denna fredags kväll har inte vart en så himla vad säger man aja det har inte hänt så mke,
för
Miranda har dragit till gävle
Denise/Emma har vart på match
Felicia är i jävla stöcke
och
Mikaela vet jag ej.
känns ju ganska surt hade tänkt att smsa viccy men sen kom jag på att jag behöver faktiskt en hemma kväll.
iallafall igår var det torsdag det var innebandy träning och jag pressade mig själv för att fara och jag stog i mål, kulkul. sen hände det inte så mycket mer än att jag satt och plugga till halv sju från fyra(dock åt jag där i mellan). kändes inte helt ok men det lönade sig nog.
jag vet inte riktigt mer vad jag ska informera er om så detta får avrundas.

pussOgonatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
V.I.P?

MSN?:

Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0