Gårdagen!

tack för kvällen igår tjejor och killar!
en fett bra kväll sen flytten har inte kunnat varit ute något. sen när man väl kommer ut kommer man hem med en lyckad kväll. så underbart.
jag mikaela for till viccy sen gick vi till våran berömda gunga. där vi möter Denise och Miranda och Anton tom Albin och morgan. killarna drar till viktor för att hämta honom vi drar till Arvid , Pontus och Danne. sen träffar vi alla på statiol+ att Julia och ebba är med anton och dom. vi drar hem till anton. sen går vi där ifrån och då är vi, Jag mikkiee , viccy mirre dis arvid , danne pontus albin och Tom, sen splittras vi igen och vi tjejer är kvar. viccy drar hem, jag och mikkie drar hem till mig och ser Eva och Adam och bakar chokladbollar, äter chips och ost krokar och nån äter även ostkrokar och chips blandat med chokladbollar jag nämner inga namn men hennes blogg heter www.bahmycket.blogg.se . hur som helst blev det mycket skratt ikväll skulle vart helt perffa och Flizz oxå vart med, men det kommer :D
ska inte skriva så mycket mer. men vi höres.
pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
V.I.P?

MSN?:

Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0