Norrbyn!

hejjsan va med viccy och isak idag med , vi for till skolan vid kavrt över tio för att hämta viccys betyg. senare hem tiill mig. Viccy skulle vara barnvakt ett tag så vi for dit en stund sen bestämde vi oss för att CYKLA till norrbyn , fett jobbigt men endå kul , Isak bor ju där så vi for dit for ut med båten då SÅPPPAN tog slut så fick lov att ro hem. senare Cyklade vi vidare in till själv Norrbyn och jag kan lova att den byn är den tråkigaste och dööödaste byn jag någonsin varit i dom enda man såg ute förutom vi var Allles lillebror och hans pappa som klippte gräset. Rolig by? ... NEEEEJ.
ojj ska inte prata för mke skit om norrbyn för mina vänner bot trotts allt där , men nu har ni fått en luiten uppdate allafall så jaa.
pussssssssssss

VICCY :D


Kommentarer
Postat av: Matilda :D

Vi har sommarlov här hemma hos mig.

Det är skit skönt :)

Fin blogg du har frästen !

2010-06-15 @ 11:36:17
URL: http://minbildvardag.devote.se

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
V.I.P?

MSN?:

Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0