dagens :D

hejsan ska lägga in bilderf på dagens köp och beskriva mindag.
jag vaknade klockan 7 för att jag skulle vara på NUS'(sjukhuset i umeå) klockan 9 och eftersom mamma kör så frukansvärt segt så tar det en stund att komma in så vi fick lov att fara kring 8. jag var där för att jag skulle kolla mina revben som är knas och det vra ingetfarligt så a. sen for vi till strömpilen och vi gick in på HM där jag fyndade bilder kommer nedanför. sen gick på ion på maxi och köpte godis sen hem, såg film och nu sitter jag här och ska snart få mat:) yipppppie :D:D:D:D
aja  nu kmr biderna :)
'
 
allt från HM
marinblå tunika 99kr
linnex2 129 kr
mjukisshorts 79:50kroch
vit tunika 99 kr:)


pusss
ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Mikaela♥

SV; Tack gumman! :)<3

2010-06-19 @ 14:07:23
URL: http://shiithappens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
V.I.P?

MSN?:

Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0