bajjs:D

min fina rubrik har inget med inlägget att göra kom bara inte på vad jag skulle ha för nån rubrik så det fick bli bajjs . helt enkelt. min dag har fördet mesta tillbríngats med Vicky och isak men jag har oxå gjort andra grejjor som att titta på lägenhet och slappa. först vaknade jag sent ...ikket bra men så blev det.  jag såg på tv när vicky ringe och frågade om jag ville följa med och kolla på match och ja visst kunde jag det men direkt efter skulle jag hem och städa ...meeen ..det blev inte så mke städing..snare .. ingenting..hmm, ja efter det (AA) kollade vi på en lägenhet. maaat och sen ut med vicky och isak och anton men det var lite senare. nu? ska jag sova tror jag ..hmmm nejj jag ska se film tror ja ääh får se hur det blir. detta blev ett ganska värdelöst inlägg men alltid kul om någon läser ,,, juste innan jag far bort måste jag hinna gör en bildbomd med  övernattningen med klassen och skolavslutningen. men jag hoppas att jag får det gjort jag har lovat en massa grejs som jag vet att jag inte gjort men ni lever nog med det endå.. ´HAHAH ganska jobbigt att kläsa detta in lägg menmen o ni har kommit er hit så YIPPPPPPPPPPE :P

aja
pussogonatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
V.I.P?

MSN?:

Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0