wiiihoooo

hejsan alla glada och ikke glada. nu hakr jag som sagt kommit hem och jag är på suuuper humör ::DD: assmmm . jag ska inte ssamman fatta veckan långt utan väldigt kort kommer troligen mer detaljerad verson senare :P
aja men vi kom dit badade , typ gick och la oss andra dag typ samma, sen på torsdagen segling och på fredagen höghöjds bana , lördag uppesittarkväll med film , söndag besöks dag, måndag bada chilla och kalle kaos med kfum, tisdag chill typ onsdag samma torsdag DISCO + uppesittarkväll. och sen dom andra dagarna genrep och öva på redovisninigen. idag konfirmation:P
ja där fick ni ett litet smakprov på min konirmation. det känns bra att va hemma men man kommer sakna gänget och typ Elvira och Jessica som inte bor i hörnefors :(:(:( men jag hoppas på att vi kommer träffas endå. aja ska sova nu men hare bäst och ät en häst eller nåt sånt :D

pussss


ny header bild från konfan :P + att jag har ny bakgrund :D

Kommentarer
Postat av: anonym tjej som sitter vid din dator:]

ahtja, du är osocíal som resten i det här huset. Här sitter jag,pigg men ingen som är vaken. KUL. åh nu ska jag hoppa på dig, fast näe då kanske du slår mig och dewt blir inte kul :]]]. ÅH DIN BAJS. SLUTA SOV :(

2010-07-12 @ 00:42:30
URL: http://sandraochmy.blogg.se/
Postat av: ^

och du snarkar....

2010-07-12 @ 00:46:42

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
V.I.P?

MSN?:

Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0