hej hopp gummisnopp

tjoo everyone, hur härligt äre inte när men tittar ut genom fönstret och ser det fina vädret man blir gla direkt visst för att det va bra väder igår och på norrbyskär men man blir endå väldigt glad. nu har jag chillat framför tvn har knoftiderna kvar så jag vaknade typ 9 hah då vare tv , sen har jag sorterat en massa tvätt åker ju på lördag och är borta i treveckor men lugn jag kommer att ha tillgång till dator med det menas att jag kommer att kunna blogga . Nu blev ni glada va hah jag förstår er. aja ska plocka mer tvätt sen ska jag och mamma till mormor med tvätten och sen kolla in rean på h&h så ja . hare bästttt


pussss


hahahhahah skulle jag passsa i neon gröna ögon och rosa hår ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
V.I.P?

MSN?:

Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0