Yesssssh

hejsan , ville bara tala om att min nya klubba äger  nu är jag ännu gladare över den, aja det kankse inte va så roligt att veta men nu fick ni veta det endå.
jaah morrn vet jag inte riktigt vad som händer men jag får hoppas på att det blir bra, jaah det var inte så mkt mer jag ville informera er om Förutom att VICKTORIA OCH SOFIA blev fettt med ägda när vi ringde dom, MOAHAHAHHAHAHAH jag känner mig unskefull nu!
hare så bra
pusss
//Linnea


jag taggar nästa sommar 
sommaren 2010 kommer bli den bästa<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

orka avslöja

2010-01-06 @ 21:58:52
Postat av: Miranda

såå jävla snygg klubban var, alltså du å jag nästa sommmarrr;*;*;** lr aaa nu i sommar

2010-01-07 @ 13:24:18
URL: http://mirandas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
V.I.P?

MSN?:

Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0