Ny blogg med nya texter!

hejsan, jag har nu bytt namn på min blogg ett lättare än mitt förra, så jag får hoppas att det går bättre här.
idag så så sov jag till tre (inte bra) men så blev det , sen åt jag och sen så var jag med Miranda och Felicia  vi hade fett med kul och tjockade oss och såg på hockey och snackade strunt, nej man har aldrig tråkit med dom.
HAHA erkänn att dom blev ägda? (miranda och Felicia nivetvilka:])
det var bra så kul , aja jag ska försöka att sova nu så jag kan vakna tidigare imorrn.
hare bäst,
Pussss
//Linnea

slänger in en finfinbild.
Älsk du flizz!<3
Du e bara bäst!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu kmr jag läsa din blogg as ofta, för nu kmrjag ihåg ditt namn på bloggnn.;*

dom blev sååååå jävla ägda, fett roligt:)

<3<3

2010-01-06 @ 14:19:20
URL: http://mirandas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
V.I.P?

MSN?:

Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0