and I dream about you all the time......

hejsanhejsan , idag har det oxå bara varit chill, jag hittade aldrig nån att vara med igår men det gick bra endå , jag har ingen att vara med nu heller men det ska bli en liten filmkväll , vi ska hyra en film så fort min lilla tv kan hitta filen , eller vad man nu säger . ja på söndag äre match mot sävar jag taggar satan, det kommer bli kul att spela igen , jag känner att det var ett tag sen. men ja jag vet inte riktigt vad mer jag ska berätta för er men jag kankse skriver efter filmen så då hörs vi gå
hare bäst
pusss
//Linnea


bild :]
 jag taggar tisadg , då får jag träffa mina fina klass kamrater , Konstnären är andreas , och han som håller i bilden är Alexander.

Kommentarer
Postat av: Emmii(L)

fiin blogg! :)<3

2010-01-08 @ 22:23:24
URL: http://agnesoemma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
V.I.P?

MSN?:

Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0