wooops!

jag har varit hemma sen i tisdags men jag har endå inte skrivit fy på mig! hmm inte konstigt att stistiken gått ner "hehe". nu skriver jag i varjefall och det känns asm:) sist jag skrev var jag oslo, skit tråkig stad och en peddostad. oslo gillas inte! jja efter det for jag naturligtvis till Pingbo(jag vet vad ni tänker: vart faan ligger det) jo det är en pytttepytte liten by i dalarna det är inte meningen att ni ska veta vart den ligger "hehe". där var vi från torsdag kväll till tisdag morgon egentligen skulle vi kommit hem igår, men jag och my pallade inte så vi for hem, det vi hann göra i pingbo va sova shoppa och pprata med engelskmänn fast det blev inte så mycke pratande men aa , vi hade chansen iallafall!juste vi hann bada och grilla oxa ASSSM! jaa det var en kort sammanfattning om det sen när jag kom hem var jag med viccy, sen andra dagen flizzan och tredje dagne flizzan på dan , ida mikaela och emilia på kvällen och viccy och elin en pytte stund. sen igår var jag med vicyy och elin en tund sen på kvällen var jag och viccy med Maria och Frida en stund , belb ejj länge men det får bli längre nån annan dag :)
nejj nu ska jag ta och göra som mor min säger så hare bäst
puss<3


har tyvärrr inga bilder på resten men aja :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
V.I.P?

MSN?:

Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0