where is the place i thought i found?

träningen idag=bajjjjs. den gick sämst man får bara hoppas på att det går bättre på torsdag då vi har match mot  ersboda/ersmark. sen så har vi ju match på söndag oxå mot röbäck. kommer inte gå bra nån av matcherna känns det som. ikke bra. imonblire stan SJÄLV för ingen kunde hänga med. menmen det är ganska härligt att bara gå ensamen oxå. nackdelen med detta är jag att jag måste uåå klockan halv elva och jag verkligen vänt på dygnen så för mig äre tidigt och sen börjar ju skolan på måndag så jag måste nog skärpa mig. det hät bliev bajs inlägg. skriver imon.
puss


hej nybild (AAA)

juste kolla in bilden funderar nämligen på att klippa såkort igen
vad tycker ni nu har jag ju typ
klaga intebilden :]
nu har jag allafall så långt hår me säg gärna va ni tyck:]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
V.I.P?

MSN?:

Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0