warm like fire!

'är hemma från ug nu. min kväll och dag. det hela börjar med att jag vaknar av ett sms från min underbara vän Felicia där det står ungefär så här: hej min bästa underbara vän Linnea jag undrar om du vill följa med mig och bada. och nu undrar ni säkert brukar dina kompisar verkligen skriva så fint och svaret är nej och det var inte så denna gång heller men vi låssas lite. och såklart vill jag med och bada så vi far till megrundet...nej vänta nu jag menar så kart det yyybercooola utebadet. där vi chillar badar möter PJ och Appe och leker med småbarn gulliga sådanna. sen far jag hem och kämpat med bloggen i flera timmar och blir endå inte riktigt nöjd. not good. sen äter jag och kämpar lite extra. sen kommer viccy vi drar ut till våran underbara gunga när det plöstligt börjar strömma ner en massa vatten från himlen då söker vi skydd. sen går vi till ug och spelat BUZZ jungle nånting. awsome och när vi är klar kommer såklart Ida och Mikaela. hon umgås med oss, sen blir viccy tvungen att fara hem så jag stannar med Ida och Mikaela. AWSOME. dom två tjejorna sjunger otroligt bra. sen kommer jag hem går ut med hunden och börjar blogga.
det var min dag!
pussss



jag och my en helt vanlig buss tur :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
V.I.P?

MSN?:

Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0