sorry guys!

hej jag har inte skrivit jag vet. och det är som det är. det jag ville blogga om är gårdagen fredagen den 13 augusti 2010!
jaa på dagen hade det inte hänt någe speciellt men då när jag va med viccy på kvällen så gick vi ner till megrudet som e våran badplats bara för att chilla och då. ser jag en stjärna falla UNBELEVEBEL (stavning) och jag önskade mig såklart....juste det kan jag inte berätta! sen efter ett tag dök en helt ny stjärna upp och sen bara som tonade den bort asweard den bara försvann! då blev det lite mystiskt så vi började gå hem och efter ett tag hör vi något som glufsar från skogen och helt plöstligt från buskarna kommer det en björn!!! nejj jag bara skojade men det var tanken både jag och viccy hade, men det var bara en svart STOr hund som kom och skällde på oss. fett läskig men en fett lyckad kväll!
hare bäst
pussss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
V.I.P?

MSN?:

Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0