gästblogg!

fan vad jag är busig, Linnea vet inte om att jag är inne på hennes blogg nu, jag vet att Viccy skrev ett typ nyss. Så jag bara måste göra de jag med :]

ja, alla ni känner väll linnea? Men jag känner henne också! har gjort de jävligt länge, känns som hela livet. När vi var små var vi aldrig med varandra eftersom jag var en sån jäävla bitch. förlåt för de linnea :]
men jag är grymt glad att vi tillslut började va me varandra! du är bland de bästa personerna i mitt liv och du vet alltid hur man får en på bra humor, du lyser upp alla dagar, du är som en sol!
Du är min bästa vän som betyder hur jävla mycket som helst för mig!
tack för du finns! älskar dig!<3









Till graven darling!

Kommentarer
Postat av: vicky

mina finaste;*

2010-08-26 @ 17:46:40
URL: http://vickenyfiken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
V.I.P?

MSN?:

Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0