typiskt...

hejsan , idag vaknade jag först klockan halv åtta men jag somnade om så synd som fäör att när jag vaknade sen hade klockan sprungit iväg och den var tio i ett. det är alldeles försent att vakna. men jaja så äre. igår var jag ju somsagt med felicia, det blev en rätts så lugn kväll. men det är alltid skönt. men senare när jag skulle hem så kom jag igång, nejrå men lite galen blev jag allt, ni kan ju kolla in felicia där har hon bilder, jag måste varna er det finns mer snygga bilder på mig. jag ska länka hennes blogg här nere. idag vet jag inte vad som händer men något roligt säkert. ja jag vet inte  vad mer jag ska skriva . elller ju justeja, jag kommer ändra min design till än bättre än den jag har nu plus en ny header, och för hoppnings vis kommer den dära fråge stunden jag har lovat er att ni ska få, så den kommer nog. aja ni ska hare bäst.

kissssses

from:



www.ffeliicia.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
V.I.P?

MSN?:

Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0