hmm

hejsan , jag har inte skrivit något igår och tänker inte skriva mer än att det var den värsta kväl hittills....
idag däremot har jag varit på konfa träff och det var asm , ni ska jag snart äta sen städa och Felicia , kmr bli en chill kväll men jag hoppas på att hon kan få mig på bättre humör, men som vanligt så tror jag det , hon är rätt person att prata med om man har något och kan alltid få en och tänka posetivt även om man tror att det kmr och gå, jag har försökt att vara en sån person men ingen tycks vela lyssna på mig...

men Felicia är min bästa vän och kmr alltid att vara det du betyder så grymt mke för mig och jag e så himla lycklig som får ha dig vid min sida i vått och torrt , komihåg att jag finns och kommmer alltid att finnas för dig med!<3





kisses

allt för dig1



ps face på miig :] ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
V.I.P?

MSN?:

Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0