första gången?

hejsan , det måste nästan vara första gången jag skriver innan skolan. men det är nice eller hur?
ska snart koka ihop lite fika och dra mig iväg till skolan. VET NI VAD IDAG SÅ SKA MIKAELA BÖRJA IVÅRN KLASS! det kommer bli asm. ja ,om ni läser mikaelas blogg så ser ni ungefär hur min helg sett ut. men jag tror att jag skriva mer detaljerat men det får bli efter skolan. men ni borde absoult kolla in mikaelas blogg , om ni kollar mina länkar på sidan så kommer ni till henne om ni klickar på bahmycket. nå mer har jag inte att säga så ha en superduper bra dag så höres vi:D
kisses


teep så här gäspar jag just nu :]

 

Kommentarer
Postat av: mikaelaaoscarssson

Du vet ju vem det är nu! :)



Jaa den var galet fin!

Bästa helgen på vääldigt länge! <3

2010-04-19 @ 16:48:32
URL: http://bahmycket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
V.I.P?

MSN?:

Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0